Užití oční kamery v produktovém testování – Bc. Hana Kopecká
Bc. Hana Kopecká
Bakalářská práce
Užití oční kamery v produktovém testování
Using of Eye Tracking in Product Testing
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl navrhnout nový koncept testování produktu pomocí oční kamery. V práci budou koncipovány nové možnosti vývoje a inovace produktu na základě výstupů z šetření a kombinace jejich metod. V první části bude nastíněna teorie a vysvětlení pojmů, praktická část bude zaměřena na konkrétní šetření a zhodnocení výstupů.Abstract:
Bachelor thesis aims created propose a new concept of product testing with using of eye tracking. The work will be drawn up new opportunities for development and product innovation based on the outcomes of the investigation and the combination of their methods. The first part outlines the theories and explanations of concepts. The practical part will focus on specific investigation and evaluation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/awvk4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Workoholismus a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele
Kristina Petrášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv zobrazování žen v reklamě na nákupní chování spotřebitele
Andrea Horňáková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová