Integrace dětí s lehkou mentální retardací na základních školách běžného typu – Jitka Kadrmasová
Jitka Kadrmasová
Bachelor's thesis
Integrace dětí s lehkou mentální retardací na základních školách běžného typu
The integration of the children with the mild mental retardation at the common basic schools
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit průběh individuální integrace u třech vybraných individuálně integrovaných žáků na prvním stupni běžné základní školy z pohledu rodičů, učitele a SPC.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je dále členěna na tři hlavní úseky. První kapitola Mentální retardace se zabývá vymezením pojmu mentální retardace, její etiologií a diagnostikou …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB186
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2010
- Vedúci: Jana Dlouhá
- Oponent: Eva Nosková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADRMASOVÁ, Jitka. \textit{Integrace dětí s lehkou mentální retardací na základních školách běžného typu}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/xn4sql/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBachelor programme / odbor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Podpora soběstačnosti u středně těžké mentální retardace dětí školního věku
Markéta ŘEZÁNKOVÁ -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Komparace tvořivosti dětí mladšího školní věku s lehkou mentální retardací a dětí intaktních
Alice STŘÍBNÁ -
Možnosti integrace žáků s mentální retardací v období povinné školní docházky
Michaela Kouřilová -
Profesní orientace jedinců s lehkou mentální retardací v návaznosti na školní docházku
Anna Tomanová -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková