Personální marketing a Employer Branding – Bc. Eduarda Šuchaňová
Bc. Eduarda Šuchaňová
Diplomová práce
Personální marketing a Employer Branding
Personnel Marketing and Employer Branding
Anotace:
Diplomová práca pojednáva o personálnom marketingu a Employer Brandingu, teda budovaní značky zamestnávateľa. Hlavným cieľom personálneho marketingu je získať, stabilizovať a formovať pracovnú silu podniku. K jeho dosiahnutiu používa viacero nástrojov. Jedným z nich je Employer Branding, ktorý má za cieľ budovať dobré meno a vytvárať pozitívny obraz spoločnosti v roli zamestnávateľa v mysliach jej …víceAbstract:
The diploma thesis deals with personnel marketing and Employer Branding. The main goal of personnel marketing is to acquire, stabilize and shape company's workforce. It uses several tools to achieve this. One of them is Employer Branding, which aims to build a good reputation and to create the positive image of the company in the role of an employer in the minds of its current and future employees …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šuchaňová, Eduarda. Personální marketing a Employer Branding. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personálny marketingový mix
Karin Mancovičová -
Personálny marketing vo vybranej spoločnosti
Elena Kasáková -
Personálny marketing v podniku EFG CZ, s.r.o.
Miroslav Kostelník -
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Jan Kašuba -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Vojtěch Rudolf -
Employer Branding
Barbara Babejová -
Návrh zefektívnenia náboru pracovníkov firmy s využitím konceptu employer branding
Ivana Sopirová -
International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations
Malin Kasselmann