Bc. Eduarda Šuchaňová

Master's thesis

Personální marketing a Employer Branding

Personnel Marketing and Employer Branding
Anotácia:
Diplomová práca pojednáva o personálnom marketingu a Employer Brandingu, teda budovaní značky zamestnávateľa. Hlavným cieľom personálneho marketingu je získať, stabilizovať a formovať pracovnú silu podniku. K jeho dosiahnutiu používa viacero nástrojov. Jedným z nich je Employer Branding, ktorý má za cieľ budovať dobré meno a vytvárať pozitívny obraz spoločnosti v roli zamestnávateľa v mysliach jej …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with personnel marketing and Employer Branding. The main goal of personnel marketing is to acquire, stabilize and shape company's workforce. It uses several tools to achieve this. One of them is Employer Branding, which aims to build a good reputation and to create the positive image of the company in the role of an employer in the minds of its current and future employees …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šuchaňová, Eduarda. Personální marketing a Employer Branding. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications