Jan FLESAR

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu

Marketing communication of tourist destination
Abstract:
Tato bakalářská práce se soustředí na vytvoření vhodného komunikačního mixu pro předem vybranou destinaci - Karlovarský kraj. V první kapitole je představen pojem destinace a popsán destinační marketing včetně marketingového mixu. Druhá kapitola se soustředí na vymezení marketingové komunikace, která se váže na cestovní ruch. Ve třetí kapitole jsou popsány jednotlivé prvky strategického marketingu …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on creating a suitable communication mix for a pre-selected destination - the Karlovy Vary region. The first chapter introduces the concept of destination and describes destination marketing, including the marketing mix. The second chapter focuses on the definition of marketing communication, which is related to tourism. The third chapter describes the various elements …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FLESAR, Jan. Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/