Mgr. Matěj Kotouček

Bachelor's thesis

Přímé vztahy mezi biozemědělci a zákazníky - analýza podmínek pro přímý prodej

Direct Links between Organic Farmers and Consumers - Analysis of Conditions for Direct Sale
Anotácia:
V poslední době lze sledovat rostoucí zájem o přímý prodej, stále je však mezi českými biozemědělci využíván málo. Co se týče způsobů prodeje, často se můžeme setkat s biokluby nebo bedýnkovými systémy. Oblibu mezi farmáři i spotřebiteli si pomale získávají také trhy s bioprodukty a základní formou přímého prodeje je prodej přímo na farmě. Role přímého prodeje také spočívá v tom, že jej lze považovat …viac
Abstract:
Lately, there is apparent a growing interest in direct sales. However it is still quite rare form of distribution among Czech organic farmers. As for types of direct sale, box-schemes or bioclubs are used quite often. Farmers' markets with bio products are slowly gaining popularity as well. The basic form is direct sale from farm. The role of direct sales also lies in the fact, that it is considered …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedúci: Ing. Zbyněk Ulčák, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Kateřina Rezková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Bachelor programme / odbor:
Environmental Humanities / Environmental Studies