Kamila Voleská

Bachelor's thesis

Výkonnost podniku se zaměřením na zákazníky

Produktivity of the Company Oriented at the customers
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá výkonností ve vztahu k zákazníkům v kontextu celkové výkonnosti podniku. Nejprve je vymezena výkonnost, metody jejího měření a ukazatele výkonnosti. Další část je zaměřena na výkonnost ve vztahu k zákazníkům ? její vymezení, oblasti a základní způsoby jejího měření obzvláště pokud jde o spokojenost a loajalitu zákazníků. V poslední části je vymezena loajalita, poskytovaná …more
Abstract:
The Bachelor thesis is dedicated to the performance in relation to the customers in the context of the whole company performance. First of all the performance as well as its measurement methods and performance indicators are defined. The following part of the bachelor thesis is focused on the performance in relation to the customers ? the definition, areas and the basic methods of measurement. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2013
  • Supervisor: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Voleská, Kamila. Výkonnost podniku se zaměřením na zákazníky. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická