Specifika komunikace v anglickém jazyce u dětí s narušenou komunikační schopností – Bc. Berenika Šenková
Bc. Berenika Šenková
Bakalářská práce
Specifika komunikace v anglickém jazyce u dětí s narušenou komunikační schopností
Communication Specifics of Children with Impaired Communication Ability in English Language
Anotace:
ŠENKOVÁ, Berenika. Specifika komunikace v anglickém jazyce u dětí s narušenou komunikační schopností. Bakalářská práce. Brno, Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky, 2020. Vedoucí bakalářské práce PhDr. Petra Röderová, Ph.D. Tato práce se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti. Jejím cílem je zjistit, jaká komunikační specifika mají děti …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of impaired communication ability. The aim is to find out which communication specifics while learning English children have and in which ways is teaching specific for teachers. The thesis includes an analysis of difficulties that children have. Methods, techniques and materials used in class are analysed. The thesis is divided into theoretical and empirical part. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ddd9f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Radka Machálková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Teaching English to Students with Specific Learning Needs
Michaela Kubešová -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
ENGLISH LANGUAGE TEACHING TO MENTALLY IMPAIRED STUDENTS IN CZECH PRACTICAL SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
Tomáš WALOSZEK -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
A survey of English language needs and use in selected Czech businesses
Jolana ARMEROVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child
Dominika ŠÁROŠI