Implementace influencer marketingu do komunikace značky na trhu sirupů – Dominika Pyszková
Dominika Pyszková
Bakalářská práce
Implementace influencer marketingu do komunikace značky na trhu sirupů
Implementation of Influencer Marketing in Brand Communication on the Syrup Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou influencer marketingu, konkrétně její implementací do komunikace značky na trhu sirupů. Cílem práce je nejen zjistit, jakým způsobem lze influencer marketing zakomponovat do komunikace značky, ale také jak její cílová skupina influencery vnímá. V první části jsou popsány východiska online marketingové komunikace, ve které jsou mimo jiné zahrnuty kapitoly …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of influencer marketing, specifically its implementation in brand communication in the syrup market. The aim of the thesis is not only to find out how influencer marketing can be incorporated into brand communication, but also how its target group perceives influencers. The first part describes the basics of online marketing communication, which includes, among …víceKlíčová slova
Influencer influencer marketing implementace komunikace značka trh sirup sociální sítě
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146880
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
- Vedoucí: Petr Lůžek
- Oponent: Michaela Musilová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PYSZKOVÁ, Dominika. \textit{Implementace influencer marketingu do komunikace značky na trhu sirupů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/xnmzaw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Sára Černá -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Implementace sociálních sítí v kosmetickém salonu
Bělica Bělica