Implementace influencer marketingu do komunikace značky na trhu sirupů – Dominika Pyszková
Dominika Pyszková
Bachelor's thesis
Implementace influencer marketingu do komunikace značky na trhu sirupů
Implementation of Influencer Marketing in Brand Communication on the Syrup Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou influencer marketingu, konkrétně její implementací do komunikace značky na trhu sirupů. Cílem práce je nejen zjistit, jakým způsobem lze influencer marketing zakomponovat do komunikace značky, ale také jak její cílová skupina influencery vnímá. V první části jsou popsány východiska online marketingové komunikace, ve které jsou mimo jiné zahrnuty kapitoly …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of influencer marketing, specifically its implementation in brand communication in the syrup market. The aim of the thesis is not only to find out how influencer marketing can be incorporated into brand communication, but also how its target group perceives influencers. The first part describes the basics of online marketing communication, which includes, among …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146880
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2022
- Supervisor: Petr Lůžek
- Reader: Michaela Musilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PYSZKOVÁ, Dominika. \textit{Implementace influencer marketingu do komunikace značky na trhu sirupů}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/xnmzaw/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Sára Černá -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Implementace sociálních sítí v kosmetickém salonu
Bělica Bělica