HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty – Bc. Kateřina Deml
Bc. Kateřina Deml
Diplomová práce
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
HbbTV as an Alternative to TV Advertising for Medium-sized Clients
Anotace:
Cílem této práce je zmapovat současnou situaci HbbTV jako reklamního formátu. Určit jeho postavení v komunikačním mixu a zhodnotit jeho postavení vůči klasickým televizním reklamám. Práce by měla ukázat, jak je tento formát vnímán zadavateli reklamy, poskytovateli reklamního prostoru a zástupci mediálních agentur. Práce si klade za úkol pomocí rozhovorů zjistit, jaké informace oslovení zástupci o tomto …víceAbstract:
Goal of this thesis is to map the current situation of HbbTV as an advertising format. Then define its position in the communication mix and to evaluate its position in relation to traditional TV commercials. The thesis should show how this format is perceived by advertisers, advertising providers and representatives of media agencies. The thesis aims to use interviwes to find out what information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Deml, Kateřina. HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dramaturgie a realizace reklamního spotu
Jan Šplíchal -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
Sabina Khodzhaeva -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný pivovar
Tereza Štefková -
Reklamní tvorba: Kreativní procesy v průběhu výroby reklamního spotu od první ideji po finální verzi
Agáta Kalvachová -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro společnost ALPIhome
Sabina Alijagićová -
Analýza obsahu reklamního spotu
Ekaterina Khalkhinova -
Použití firemního software ke zkoumání vybraných parametrů reklamních spotů
Alona Ostrenska -
Problematika tvorby reklamního spotu pro odlišná média
Lukáš Krejčík