Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sponzoring u firmy Monto, s.r.o. – Bc. Iva Hambergerová
Bc. Iva Hambergerová
Bachelor's thesis
Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sponzoring u firmy Monto, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce popisuje komunikační mix společnosti Monto, s.r.o v Českých Budějovicích a zaměřuje se na sponzoring. Definuje podstatu sponzoringu, jeho přednosti a porovnává ho s jinými nástroji komunikačního mixu. V praktické části je provedena analýza nákladů na sponzoring ve vztahu k celkovým propagačním nákladům firmy. Společnost rovněž prověřuje vztah veřejnosti k oblasti ochrany životního …moreAbstract:
Bachelor's thesis describes the communication mix of Monto, s.r.o. in the Ceske Budejovice, focusing on sponsorship. Defines the essence of sponsorship, its strengths and compares it with other instruments of communication mix. The practical part is made the cost of sponsorship in relation to the total cost of the promotional company. The company also examines the relationship of the public on environmental …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/mmr0j/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Bc. Lubomír Vetchý
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAMBERGEROVÁ, Iva. \textit{Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sponzoring u firmy Monto, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/xnp3l1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová