Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sponzoring u firmy Monto, s.r.o. – Bc. Iva Hambergerová
Bc. Iva Hambergerová
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sponzoring u firmy Monto, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce popisuje komunikační mix společnosti Monto, s.r.o v Českých Budějovicích a zaměřuje se na sponzoring. Definuje podstatu sponzoringu, jeho přednosti a porovnává ho s jinými nástroji komunikačního mixu. V praktické části je provedena analýza nákladů na sponzoring ve vztahu k celkovým propagačním nákladům firmy. Společnost rovněž prověřuje vztah veřejnosti k oblasti ochrany životního …víceAbstract:
Bachelor's thesis describes the communication mix of Monto, s.r.o. in the Ceske Budejovice, focusing on sponsorship. Defines the essence of sponsorship, its strengths and compares it with other instruments of communication mix. The practical part is made the cost of sponsorship in relation to the total cost of the promotional company. The company also examines the relationship of the public on environmental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/mmr0j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Bc. Lubomír Vetchý
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAMBERGEROVÁ, Iva. \textit{Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sponzoring u firmy Monto, s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/xnp3l1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová