Význam zavedení praktického nácviku modelových situací v přípravě integrované výuky studentů policejní školy v Holešově – Libor Krejčí
Libor Krejčí
Diplomová práce
Význam zavedení praktického nácviku modelových situací v přípravě integrované výuky studentů policejní školy v Holešově
není : není
The importance of role-plays in intergrated lessons at the secondary Police school in Holešov
Anotace:
Cílem a úkolem této diplomová práce bylo popsat historický vývoj výuky policistů prostřednictvím modelových učeben v České republice a dalších evropských státech. Rozebrat základní požadavky, které vedly k potřebě vybudování specielní učebny integrované výuky v podmínkách Policejní školy MV v HolešověAbstract:
The aim and foremost task of this diploma work was to describe a historical development of policemen´s education through model classroom in the Czech Republic and other European states. The aim was also to analyse basic requirements that led to the need of building up the special classroom of integrated lessons at the Police school of Ministry of the Interior in Holešov
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: Andrej Rohál
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČÍ, Libor. \textit{Význam zavedení praktického nácviku modelových situací v přípravě integrované výuky studentů policejní školy v Holešově}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/xnxtb5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2008 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - správní činnost
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva