Návrh marketingového plánu vybrané firmy a jeho přínosy – Bc. Dominik Pflegr
Bc. Dominik Pflegr
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu vybrané firmy a jeho přínosy
Proposal of Marketing Plan of the Selected Company and its Contributions
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analyzovat firmu Grafixon a následně navrhnout marketingový plán s vyhodnocením jeho přínosů pro zvýšení konkurenceschopnosti. Práce analyzuje specifický trh poskytovatelů služeb grafických studií v ČR, na kterém vybraná firma Grafixon působí. Společnost je analyzována z hlediska produktového spektra a nabízených cen. Dále také z pohledu dosahovaných finančních výsledků …víceAbstract:
The subject of this thesis is to analyze the company Grafixon and then propose a marketing plan with an evaluation of its benefits to increase competitiveness. The thesis analyzes specific market service providers, graphic studios in the Czech Republic, where the chosen company Grafixon operates. The company is analyzed in terms of project spectrum, offered prices, achieved financial results and is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yidnz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: doc. Ing. Jan Lojda, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li