Marketingová strategie lékárny Koruna – Petra Maljanovská
Petra Maljanovská
Bakalářská práce
Marketingová strategie lékárny Koruna
Marketing strategy of a pharmacy Koruna
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá situační analýzou lékárny, která se nachází v Karlovarském kraji ve městě Ostrov. Jednotlivé kapitoly obsahují z větší části praktické informace, které jsou doplněny o teoretické marketingové prvky. V prvních dvou kapitolách je popsáno lékárenské prostředí v České republice a je představena analyzovaná lékárna Koruna. Následuje strategická analýza vnějšího i vnitřního prostředí …víceAbstract:
This bachelor thesis is an analysis of a pharmacy. The pharmacy is in Ostrov, a town in the Karlovy Vary region. Individual chapters contain predominantly practical information that is enhanced with theoretical and marketing elements. The pharmaceutical environment of the Czech Republic is described and the analysed pharmacy, Koruna, is presented in the first two chapters. They are followed by a strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38118
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Petr Szönyi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38118
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova