Strategická analýza dm drogerie markt s.r.o. – Roman Pospíšil
Roman Pospíšil
Bachelor's thesis
Strategická analýza dm drogerie markt s.r.o.
Strategic Analysis of dm drogerie markt s.r.o. Company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je provést strategickou analýzu dm drogerie markt s.r.o. a na základě výsledků analýzy navrhnout strategická doporučení pro budoucí rozvoj společnosti.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Finance a řízení / Finance and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.