Does Employer Branding have a Positive Impact on the Business in midsize and large corporations? – Aratrika Bose
Aratrika Bose
Diplomová práce
Does Employer Branding have a Positive Impact on the Business in midsize and large corporations?
Does Employer Branding have a Positive Impact on the Business in large corporations?
Anotace:
This paper explores the impact of Employer Branding on large corporations, aiming to establish a direct connection with three business performance parameters: overall sales performance, profitability, and market capitalization. Examining seven major organizations, the research focuses on Employer Branding practices such as Employee Value Proposition (EVP), Employee Experience, Employer Reputation, …víceAbstract:
This paper explores the impact of Employer Branding on large corporations, aiming to establish a direct connection with three business performance parameters: overall sales performance, profitability, and market capitalization. Examining seven major organizations, the research focuses on Employer Branding practices such as Employee Value Proposition (EVP), Employee Experience, Employer Reputation, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91810
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedoucí: Kateřina Legnerová
- Oponent: Daniela Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91810
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Jan Kašuba -
Employer branding
Lucie Rendlová -
Identification and evaluation of employer brand and branding tools of Amazon (Czech Republic)
Kryštof Waage -
The use of employer branding to attract and retain top talent
Sarra Msakni