Regionální muzeum v Chrudimi (marketing muzea) – Kateřina Tomášová
Kateřina Tomášová
Bakalářská práce
Regionální muzeum v Chrudimi (marketing muzea)
Regional Museum in Chrudim (museum marketing)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá Regionálním muzeem v Chrudimi. Práce představuje muzeum z hlediska historie, vzniku a historie budovy. Zabývá se jeho marketingem a podrobně rozpracovává jeho marketingový mix. Porovnává muzeum v Chrudimi z hlediska konkurence s několika dalšími muzei.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the Chrudim Regional Museum. The work introduces the museum from a point of view of history, emergence and a history of building. It focuses on a marketing of museum and develops its Marketing Mix. It compares the Chrudim Regional Museum from a point of view of competition with some other museums.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12366
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Irena Kapustová
- Oponent: Mgr. Milan Hes, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Historické vědy / Prezentace a ochrana kulturního dědictví
Práce na příbuzné téma
-
Regionální muzeum v Chrudimi pohledem manažera kultury
Markéta Pešková
Název
Vložil
Vloženo
Práva