Cause-Related Marketing jako nový způsob financování neziskových organizací – Veronika DOUBKOVÁ
Veronika DOUBKOVÁ
Bachelor's thesis
Cause-Related Marketing jako nový způsob financování neziskových organizací
Cause- Related marketing - a new possibility of financing of non-profit organizations
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2010
Identifier:
12021
Thesis defence
- Date of defence: 26. 4. 2010
- Supervisor: Ing. Jan Nový
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOUBKOVÁ, Veronika. \textit{Cause-Related Marketing jako nový způsob financování neziskových organizací}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Pedagogical Fakulty. 2010. Available from: https://theses.cz/id/xocs5x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOUBKOVÁ, Veronika. Cause-Related Marketing jako nový způsob financování neziskových organizací. Č. Bud., 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 31. 03. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Pedagogical FakultyBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social Pedagogy
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.