Cause-Related Marketing jako nový způsob financování neziskových organizací – Veronika DOUBKOVÁ
Veronika DOUBKOVÁ
Bakalářská práce
Cause-Related Marketing jako nový způsob financování neziskových organizací
Cause- Related marketing - a new possibility of financing of non-profit organizations
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Identifikátor:
12021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 4. 2010
- Vedoucí: Ing. Jan Nový
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOUBKOVÁ, Veronika. \textit{Cause-Related Marketing jako nový způsob financování neziskových organizací}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/xocs5x/.
Jak správně citovat práci
DOUBKOVÁ, Veronika. Cause-Related Marketing jako nový způsob financování neziskových organizací. Č. Bud., 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 31. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.