Veronika DOUBKOVÁ

Bakalářská práce

Cause-Related Marketing jako nový způsob financování neziskových organizací

Cause- Related marketing - a new possibility of financing of non-profit organizations
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Identifikátor: 12021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 4. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jan Nový

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOUBKOVÁ, Veronika. Cause-Related Marketing jako nový způsob financování neziskových organizací. Č. Bud., 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 31. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakulta

JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.