Rozhodování pacientů o čerpání služeb ve vybrané nemocnici v kontextu jejich informovanosti – Tereza Cepníková
Tereza Cepníková
Master's thesis
Rozhodování pacientů o čerpání služeb ve vybrané nemocnici v kontextu jejich informovanosti
Patients' decision-making about using services in a selected hospital in the context of their awareness
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit vzájemnou závislost informovanosti na rozhodování pacientů o čerpání služeb. Identifikovat, kde pacienti získávají informace, jak jsou nalezenými informacemi ovlivňováni a jaké faktory jsou rozhodující při rozhodování o výběru zdravotnického zařízení. V teoretické části práce jsou shrnuty základní poznatky informovanosti, spotřebitelského chování, rozhodování …moreAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to evaluate the interdependence of awareness on patients' decision-making about using services. Identify where patients obtain information, how they are affected by the information found, and what factors are critical in making a choice of healthcare facility. The theoretical part of the thesis summarizes the basic knowledge of awareness, consumer behavior, decision …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82485
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Peter Pažitný
- Reader: Martin Luštický
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CEPNÍKOVÁ, Tereza. \textit{Rozhodování pacientů o~čerpání služeb ve vybrané nemocnici v~kontextu jejich informovanosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2020. Available from: https://theses.cz/id/xoeuas/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82485
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
A Decision-making Model for Explaining Driver Behaviour
Marjana Čubranić-Dobrodolac -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Informovanost žen při přípravě ke gynekologické operaci
Martina BICANOVÁ