Regionální potraviny a jejich podíl na prodeji ve městě Plzeň – Michaela HÁVOVÁ
Michaela HÁVOVÁ
Bakalářská práce
Regionální potraviny a jejich podíl na prodeji ve městě Plzeň
Regional foods and their share of sales in Plzeň
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá regionálními potravinami a jejich podílem (zastoupením) na prodeji ve městě Plzeň. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část práce je věnována stručné historii prodeje potravin a také seznamuje s alternativními potravinovými sítěmi v ČR. Druhá část se zabývá značením potravin, analýzou pojmu regionální potravina a představením soutěže o logo Regionální potravina. …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with regional foods and their share (representation) in sales in Pilsen. The work is divided in four parts. The first part of the work is devoted to a brief history of food sales and also introduces alternative food networks in the Czech Republic. The second part deals with food labeling, the analysis of the concept of regional food, and the introduction of the competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Jaroslav Dokoupil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁVOVÁ, Michaela. Regionální potraviny a jejich podíl na prodeji ve městě Plzeň. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Ekonomická a regionální geografie
Práce na příbuzné téma
-
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Značka kvality Regionální potravina jako nástroj podpory lokální produkce
Klára Kubíková -
Regionální potravina z pohledu spotřebitele v Plzeňském kraji
Lucie BÁRTOVÁ -
Značky Regionální potravina, KLASA a BIO pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
Martin Šrámek -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Vládní komunikační programy na podporu českého zboží – Klasa, Regionální potravina
Jana Leciánová -
Značky Klasa a Regionální potravina pohledem firem
Renata Havlová -
Zhodnocení vlivu značky Regionální potravina na prodejnost a prestiž oceněných výrobků
Tomáš Papík