Ing. arch. Markéta Veselá

Diplomová práce

Marketing a informační technologie. Vybraná případové studie

Marketing and IT. Selected use case.
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Marketing a informační technologie. Vybraná případová studie" pojednává v teoretické části o marketingovém a podnikatelském prostředí IT firem zaměřených na optimalizaci formou analýz konkurenčního prostředí a trhů. Dále je zde popsán postup při vytváření softwarového produktu a obchodní modely jeho prodeje. V praktické části je na základě vyhodnocení analýz a získaných informací …více
Abstract:
This thesis labelled “Marketing and IT. Selected use case“ discusses in its theoretical part the marketing and entrepreneurial environment of IT companies focused on optimalization via analysis of competitive fields and markets. Further, the thesis describes the process of creating a software product and the business model of its sale. The practical part contains a case study of a new software company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní