Ing. arch. Markéta Veselá

Master's thesis

Marketing a informační technologie. Vybraná případové studie

Marketing and IT. Selected use case.
Abstract:
Diplomová práce s názvem „Marketing a informační technologie. Vybraná případová studie" pojednává v teoretické části o marketingovém a podnikatelském prostředí IT firem zaměřených na optimalizaci formou analýz konkurenčního prostředí a trhů. Dále je zde popsán postup při vytváření softwarového produktu a obchodní modely jeho prodeje. V praktické části je na základě vyhodnocení analýz a získaných informací …more
Abstract:
This thesis labelled “Marketing and IT. Selected use case“ discusses in its theoretical part the marketing and entrepreneurial environment of IT companies focused on optimalization via analysis of competitive fields and markets. Further, the thesis describes the process of creating a software product and the business model of its sale. The practical part contains a case study of a new software company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní