Bc. Olga Prošková

Diplomová práce

Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu

The evaluation of marketing communication toolls of the selected product
Anotace:
Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o marketingu a propagaci a podává informace o využití marketingových nástrojů v kosmetickém průmyslu. Konkrétně se práce zaměřuje na porovnání marketingových nástrojů kosmetických značek Ryor a Yves Rocher.
Abstract:
This thesis summarizes theoretical knowledge of marketing and promotion and provides information about the using of marketing tools in the cosmetics industry. Specifically, the thesis focuses on the comparison of marketing tools of brands Ryor and Yves Rocher.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní