Jan Křepela, Dis

Bakalářská práce

Marketingové řízení a marketingový plán firmy TROMA, spol. s r. o.

Marketing management and marketing plan of the company Troma, spol. s r. o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést situační analýzu firmy pomocí analýzy vnější a vnitřního prostředí firmy, marketingového výzkumu zákazníků, SWOT analýzy a BCG analýzy. Na základě získaných informací nastavit vhodně marketingové cíle a marketingový plán firmy TROMA, spol. s r. o.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.