Marketingové řízení a marketingový plán firmy TROMA, spol. s r. o. – Jan Křepela, Dis
Jan Křepela, Dis
Bakalářská práce
Marketingové řízení a marketingový plán firmy TROMA, spol. s r. o.
Marketing management and marketing plan of the company Troma, spol. s r. o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést situační analýzu firmy pomocí analýzy vnější a vnitřního prostředí firmy, marketingového výzkumu zákazníků, SWOT analýzy a BCG analýzy. Na základě získaných informací nastavit vhodně marketingové cíle a marketingový plán firmy TROMA, spol. s r. o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.