Marketingové řízení a marketingový plán firmy TROMA, spol. s r. o. – Jan Křepela, Dis
Jan Křepela, Dis
Bachelor's thesis
Marketingové řízení a marketingový plán firmy TROMA, spol. s r. o.
Marketing management and marketing plan of the company Troma, spol. s r. o.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést situační analýzu firmy pomocí analýzy vnější a vnitřního prostředí firmy, marketingového výzkumu zákazníků, SWOT analýzy a BCG analýzy. Na základě získaných informací nastavit vhodně marketingové cíle a marketingový plán firmy TROMA, spol. s r. o.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.