Jan Křepela, Dis

Bachelor's thesis

Marketingové řízení a marketingový plán firmy TROMA, spol. s r. o.

Marketing management and marketing plan of the company Troma, spol. s r. o.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést situační analýzu firmy pomocí analýzy vnější a vnitřního prostředí firmy, marketingového výzkumu zákazníků, SWOT analýzy a BCG analýzy. Na základě získaných informací nastavit vhodně marketingové cíle a marketingový plán firmy TROMA, spol. s r. o.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2012

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.