Projekt marketingové komunikace cestovní agentury Nelly Tour – Michaela Svítková
Michaela Svítková
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace cestovní agentury Nelly Tour
Marketing Communication Project of Travel Agency Nelly Tour
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace cestovní agentury Nelly Tour. V teoretické části je nejprve objasněna problematika marketingové komunikace a jejich nástrojů, následuje kapitola o objasnění marketingové komunikace v prostředí internetu a poslední část pojednává o marketingu v cestovním ruchu. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku cestovní agentury Nelly Tour …viacAbstract:
This master thesis deals with Project of marketing communication in Travel Agency Nelly Tour. First chapter of theoretical part explain matters of marketing communication and its tools, following chapter includes explanation of online marketing communication and the last chapter is focused on marketing of tourism. Practical part is focused on characteristics of Nelly Tour travel agency and its current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zverejniť od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Svítková, Michaela. Projekt marketingové komunikace cestovní agentury Nelly Tour. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová