Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím současné literatury pro děti a mládež – Lenka Kandlová
Lenka Kandlová
Master's thesis
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím současné literatury pro děti a mládež
Development of reading literacy through contemporary literature for children and youth
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku rozvoje čtenářské gramotnosti na 1. stupni základní školy. V teoretické části jsou vymezeny pojmy čtenářská gramotnost, motivace, vztah čtenářství a samostatného myšlení. V praktické části jsou realizovány formou projektu lekce, v nichž je kladen důraz na prožitek a které jsou koncipovány tak, aby vedly k osvojování čtenářských dovedností, k výběru vhodných …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the development of reading literacy at the 1st stage of primary school. The theoretical part defines the concepts of reading literacy, motivation, the relationship between reading and independent thinking. In the practical part, lessons are realized in the form of a project, in which the emphasis is on experience and which are designed in this way, to lead to the acquisition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Karel Dlabola
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KANDLOVÁ, Lenka. \textit{Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím současné literatury pro děti a mládež}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/xowgg5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kandlová, Lenka. Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím současné literatury pro děti a mládež. Liberec, 2020. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Funkční gramotnost studenta vysoké školy jako faktor kvality vzdělávání
Nikol POUZAR -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Lesní mysl a její využití v rámci sociální práce s lidmi s duševním onemocněním
Nela Grodová -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Bibliotéka zábavného čtení a revue Denice Jakuba Malého mezi zábavou a poučením
Marek Želísko