Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím současné literatury pro děti a mládež – Lenka Kandlová
Lenka Kandlová
Master's thesis
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím současné literatury pro děti a mládež
Development of reading literacy through contemporary literature for children and youth
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku rozvoje čtenářské gramotnosti na 1. stupni základní školy. V teoretické části jsou vymezeny pojmy čtenářská gramotnost, motivace, vztah čtenářství a samostatného myšlení. V praktické části jsou realizovány formou projektu lekce, v nichž je kladen důraz na prožitek a které jsou koncipovány tak, aby vedly k osvojování čtenářských dovedností, k výběru vhodných …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the development of reading literacy at the 1st stage of primary school. The theoretical part defines the concepts of reading literacy, motivation, the relationship between reading and independent thinking. In the practical part, lessons are realized in the form of a project, in which the emphasis is on experience and which are designed in this way, to lead to the acquisition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Karel Dlabola
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KANDLOVÁ, Lenka. \textit{Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím současné literatury pro děti a mládež}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/xowgg5/.
Jak správně citovat práci
Kandlová, Lenka. Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím současné literatury pro děti a mládež. Liberec, 2020. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Funkční gramotnost studenta vysoké školy jako faktor kvality vzdělávání
Nikol POUZAR -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Lesní mysl a její využití v rámci sociální práce s lidmi s duševním onemocněním
Nela Grodová -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Bibliotéka zábavného čtení a revue Denice Jakuba Malého mezi zábavou a poučením
Marek Želísko -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková