Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti – Bc. Kristián Vencl
Bc. Kristián Vencl
Diplomová práce
Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti
Marketing Strategy for Building the Brand of the Selected Company
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje tématu "Marketingová (komunikační) strategie pro budo-vání značky vybrané společnosti". Blíže seznamuje čtenáře, co je to značka, jak se budu-je, a především jak se buduje značka zaměstnavatele. Primárním cílem této práce je zjis-tit, co je pro uchazeče zaměstnání rozhodující při výběru zaměstnání a podle čeho hodnotí potenciálního zaměstnavatele a jeho nabídku. V teoretické …víceAbstract:
This diploma thesis is dealing with the topic "Marketing (communication) strategy for brandbuilding of chosen company". It explains to readers what brand is, how to build it and above all how to build an employer brand. Main aim of this thesis is to find out what are deciding factors for the job applicants and how they evaluate potential employer and his job offer. The theoretical part defines brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vencl, Kristián. Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační strategie pro personální agenturu Advantage Consulting, s.r.o.
Veronika Cabejšková -
Komunikační strategie vybrané personální agentury
Karolína Kozlíková -
Komunikační strategie personálních agentur zaměřená na cílovou skupinu studentů
Petra Vyhnálková -
Komunikační strategie turistické destinace Kroměřížsko
Alena Horáková -
Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy
Vítězslav Toř -
Komunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního
Pavel Schmied -
Návrh marketingové strategie pro personální agenturu
Adéla Kolínová -
Marketingová strategie personální agentury REED se zaměřením na cílovou skupinu v IT oblasti
Barbora Procházková