Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou – Bc. Aneta Hrabcová
Bc. Aneta Hrabcová
Diplomová práce
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Consumer behaviour in the natural cosmetics market
Anotace:
Hrabcová, A. Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s přírodní kosmetikou v České republice. Hlavním cílem je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení efektivnosti marketingové komunikace a distribuce při prodeji přírodní kosmetiky. Literární rešerše se zaměřuje na problematiku …víceAbstract:
Hrabcová, A. Consumer behaviour in the natural cosmetics market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The diploma thesis deals with the consumer behaviour in the market of the natural cosmetics in the Czech Republic. The main goal of the thesis is to create a proposal, which will result increase efficiency of the marketing communication and distribution in the sale of natural cosmetics. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová