Andrea Zelenková

Bachelor's thesis

Charakteristika prodeje koncovým zákazníkům s ohledem na národní zvyklosti Egypta

Abstract:
Práce popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, které jsou běžně užívány tradičními egyptskými obchody. Dále zachycuje rozdíly oproti české prodejní praxi. Předmětem zájmu je zde prodej oděvů a potravin. Jednotlivé kapitoly charakterizují vliv egyptské kultury na prodejní zvyklosti a obchodní jednání. Jde především o přiblížení uznávaných hodnot, náboženství (islám) a společenských pravidel …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2008
  • Supervisor: Jana Boučková
  • Reader: Jiří Jirák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6659

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Theses on a related topic

All theses