Charakteristika prodeje koncovým zákazníkům s ohledem na národní zvyklosti Egypta – Andrea Zelenková
Andrea Zelenková
Bachelor's thesis
Charakteristika prodeje koncovým zákazníkům s ohledem na národní zvyklosti Egypta
Abstract:
Práce popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, které jsou běžně užívány tradičními egyptskými obchody. Dále zachycuje rozdíly oproti české prodejní praxi. Předmětem zájmu je zde prodej oděvů a potravin. Jednotlivé kapitoly charakterizují vliv egyptské kultury na prodejní zvyklosti a obchodní jednání. Jde především o přiblížení uznávaných hodnot, náboženství (islám) a společenských pravidel …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6659
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2008
- Supervisor: Jana Boučková
- Reader: Jiří Jirák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6659
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Vliv organizační kultury a metodologie řízení na spokojenost a efektivitu práce vývojových týmů SAP Labs ČR
Daniel Zejda -
Psychologické a sociologické aspekty působení elektronických médií, vliv na životní styl a hodnotové a postojové orientace
Anastasiya Tretyakova -
Odraz japonské kultury v anime. Stereotypy o japonské kultuře a společnosti a vliv anime na jejich tvorbu
Monika Běhalová -
Vliv kultury a umění na revitalizaci brownfields v Brně
Žaneta Vašková -
Vliv silné organizační kultury na výkon a rozvoj poslání malých a středních podniků
Iveta Šiborová -
Vliv organizační kultury a struktury na řízení znalostí
Sofiya Vitushkina -
Vliv firemní kultury na strategii a výkonnost MSP
Kateryna Milbaver