Vliv obalů a etiket na nákupní chování spotřebitelů na trhu s jogurty – Bc. Markéta Doležalová
Bc. Markéta Doležalová
Master's thesis
Vliv obalů a etiket na nákupní chování spotřebitelů na trhu s jogurty
The influence of packaging and label on consumer´ purchasing behaviour on the youghurt market
Anotácia:
DOLEŽALOVÁ, M. Vliv obalů a etiket na nákupní chování spotřebitelů na trhu s jogurty. 2017. 111 s. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce: Ing. Veronika Antošová, Ph.D.Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí (studentů ve věku 20 až 25 let) na trhu s jogurty. Důraz je kladen na vliv obalů a etiket při využití marketingového …viacAbstract:
DOLEŽALOVÁ, M. The influence of packaging and label on consumer´ purchasing behaviour on the youghurt market. 2017. 111 s. Master thesis. Brno: Mendel University, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor: Ing. Veronika Antošová, Ph.D.The master thesis deals with consumer behaviour of young people (students aged 20 to 25) on the youghurt market. Emphasis is placed on the impact of packaging …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Veronika Antošová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy
Veronika Privrelová -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
Michaela Lukačínová
Názov
Vložil
Vložené
Práva