Bc. Lenka Horáková

Bakalářská práce

Internetový marketing

Internet marketing
Anotace:
Úlohou internetového marketingu je zvýšit viditelnost firmy především v internetových vyhledávačích. Tato práce se věnuje charakterizaci základních typů reklamy na internetu, rozdělení jednotlivých nástrojů internetového marketingu a jejich přínosu. Na příkladu vybrané firmy jsou pak vysvětleny a porovnány přínosy některých z nástrojů IM, které podnik využívá.
Abstract:
The role of internet marketing is to increase the visibility of companies, mainly in Internet search engines. This work deals with the characterization of the basic types of internet advertising, distribution of internet marketing tools and their benefits. On the example of chosen company, there is explained and compared benefits of some tool of internet marketing, which are used in this company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2013
  • Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horáková, Lenka. Internetový marketing. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku