Návrh a podpora support procesu ve firmě eWay System s.r.o. – David Pejšek
David Pejšek
Diplomová práce
Návrh a podpora support procesu ve firmě eWay System s.r.o.
eWay System s.r.o support service optimalization
Anotace:
Práce se zabývá analýzou stávajícího stavu služby servisní podpory ve společnosti eWay System s.r.o. a její optimalizací. Cílem práce je navrhnout způsob, pomocí kterého by bylo možné sledovat efektivitu běhu služby servisní podpory a ten pak ve firmě implementovat.Abstract:
Thesis analyses actual state of service support in eWay System s.r.o. company. Goal of this thesis is to define possible optimalizations of this service and implement them into real company's environment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55041
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2016
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Miloš Maryška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55041
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Návrh reorganizace útvaru zákaznické servisní podpory
Tomáš Macek -
Analýza DEM pro podporu optimalizace komprese do formátu JPEG 2000
Radek Melzer -
Optimalizace procesů a nastavení procedur pro L2 podporu logistického modulu IS
Aneta Püchnerová -
Projekt optimalizace webových stránek (jako marketingová podpora) pro vyhledávače
Vladimír Mendl -
Projekt optimalizace podpůrných energetických procesů společnosti XY s využitím prvků procesního řízení
Ondřej KOZUBÍK -
Optimalizace informatické podpory marketingového oddělení Mercedes-Benz Česká republika s.r.o.
Ondřej Bartoš -
Legislativní helpdesk na platformě Liferay
Veronika Lovrantová -
Zátěžové testování helpdesk systému
Peter Drobec