Aplikace vybraných metod RWCT v teoretické složce hudební výchovy na čtyřletém gymnáziu – Bc. Monika Čudová
Bc. Monika Čudová
Diplomová práce
Aplikace vybraných metod RWCT v teoretické složce hudební výchovy na čtyřletém gymnáziu
Application of selected RWCT methods in the theoretical compound of musical education in four-year grammar school
Anotace:
Diplomová práce pojednává o možnostech využití metod RWCT v teoretické složce hudební výchovy na gymnáziu. V textu jsou popsány vybrané metody RWCT, kritické myšlení, třífázový výukový model E-U-R, dále také estetická výchova nebo rámcový vzdělávací program. Součástí práce jsou tři ukázkové lekce, jejichž tématem je lidová píseň, Johann Sebastian Bach a muzikál.Abstract:
The diploma thesis is dealing with possibilities of using RWCT methods in theoretical content of musical education in grammar schools. Selected RWCT methods, critical thinking, three-phase educational model E-U-R, aesthetic education or framework educational programme are destribed in the text. Three exemple lectures about folk song, Johann Sebastian Bach and a musical are part of the thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w7fsk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Libor Kyncl
- Oponent: Mgr. Marie Novotná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Estetická výchova a její přínos pro rozvoj tvořivosti ve výtvarné výchově u žáků s mentálním postižením
Radomíra Paclová -
Estetická výchova postmoderní
Petra Zmeškalová -
Aplikace vybraných metod RWCT v literární výchově jakožto součásti výchovy estetické
Veronika Kubová -
Vybraní světoví houslisté 20. století. Komparace interpretačních pojetí Beethovenova houslového koncertu D dur a jeho následné využití v hodinách hudební výchovy na 2. stupni ZŠ
Tereza Hlaváčková -
Využití mediální výchovy a metod kritického myšlení na 2. stupni ZŠ
Sibyla KALLEROVÁ -
Detektivní příběh jako nástroj rozvoje kritického myšlení žáků v rámci nižšího sekundárního vzdělávání
Lucie ČERNOCHOVÁ -
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
Music Education in the Czech Republic and Taiwan: A Comparison
Eliška Zatloukalová