Ing. Simona Milevová

Bachelor's thesis

Segmentace trhu a analýza chování zákazníka

The market segmentation and customer behaviour analysis
Abstract:
Tisk jako určitý segment na trhu médií zaujímá své kvalitní postavení již dlouhou dobu. Avšak s postupem času se potýká stále více s překážkami, jakými jsou úpadky inzertních příjmů a také čtenářů zapříčiněné především přetrvávající krizí a také díky velké a silné konkurenci, kterou je především internet. Internet v tiskovém segmentu představil obrovský zlom, v tomto případě hlavně v zavedení internetových …more
Abstract:
Press, as one of the segments at media market, has been showing its quality potentional for many years. Unfortunately, it has been facing more and more difficutlties lately. Such as lack of investments in advertising and outflow of readers who are changing their habits and are no longer reading printed newspapers. This is a result of the on going financial crises and significant online competition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní