Mobilná aplikácia ako marketingový nástroj – Lukáš Klejch
Lukáš Klejch
Bachelor's thesis
Mobilná aplikácia ako marketingový nástroj
Mobile App as a Marketing Tool
Anotácia:
Bakalárska práca sa zaoberá možnosťou využitia mobilných aplikácií bankových subjektov ako marketingového nástroja. Skúma ako využívajú zákazníci jednotlivých bánk ponúkanú mobilnú aplikáciu. Teoretická časť objasňuje význam online komunikácie, približuje postup realizácie mobilnej aplikácie a nevyhnutných krokov k úspešnému začleneniu do online marketingovej stratégie. Porovnanie funkcionalít vybraných …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the possibility of using mobile apps of banking entities as a marketing tool. It examines how customers of different banks use each offered mobile application. The theoretical part explains the importance of online communication, approaches process of realization of mobile applications and shows the necessary steps for successful implementation into online marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klejch, Lukáš. Mobilná aplikácia ako marketingový nástroj. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.