Petra Šťastná

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace Nadačního fondu J&T

Marketing communication analysis in Foundation Fund J&T
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci neziskových organizací se zaměřením na nadace a nadační fondy, na příkladu Nadačního fondu J&T. Práce vyhodnocuje komunikační nástroje používané fondem a navrhuje doporučení pro lepší využití marketingových nástrojů s dlouhodobým výhledem. V první části je přiblížena teorie neziskového sektoru se zaměřením na nadace a nadační fondy. V druhé polovině …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of non-profit organizations focusing on foundations and foundation funds with the example of the Foundation Fund J&T. In the theoretical part the thesis outlines the theory of the non-profit sector with emphasis on foundations and foundation funds. The second half of the theoretical part focuses on the theory of marketing, marketing mix and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Daniela Kolouchová
  • Oponent: Martin Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50927

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management