Analýza marketingové komunikace Nadačního fondu J&T – Petra Šťastná
Petra Šťastná
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace Nadačního fondu J&T
Marketing communication analysis in Foundation Fund J&T
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci neziskových organizací se zaměřením na nadace a nadační fondy, na příkladu Nadačního fondu J&T. Práce vyhodnocuje komunikační nástroje používané fondem a navrhuje doporučení pro lepší využití marketingových nástrojů s dlouhodobým výhledem. V první části je přiblížena teorie neziskového sektoru se zaměřením na nadace a nadační fondy. V druhé polovině …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of non-profit organizations focusing on foundations and foundation funds with the example of the Foundation Fund J&T. In the theoretical part the thesis outlines the theory of the non-profit sector with emphasis on foundations and foundation funds. The second half of the theoretical part focuses on the theory of marketing, marketing mix and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50927
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Daniela Kolouchová
- Oponent: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50927
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová