Car Customization and Individualization: Market Potential and Customer Profile for Fabia ColorConcept – Artem Khlynin
Artem Khlynin
Bakalářská práce
Car Customization and Individualization: Market Potential and Customer Profile for Fabia ColorConcept
Car Customization and Individualization: Market Potential and Customer Profile for Fabia ColorConcept
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza trendu v automobilni masové úpravě a individualizaci s speciálním důrazem na design exteriéru. Základní výsledky ukazuji že automobilni společnosti mohou používat různé strategií odbytu a strategii aby dostat na trh v závislosti od velikosti a potenciálu trhu. Výsledkem bylo to že masová úprava se používaji většina společnosti aby lákat větší množství klientů a zvětšit …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze trends in passenger car customization and individualization with a special emphasis on exterior design. Thesis main findings show that automotive companies may implement different selling and market penetration strategies depending on the market size and potential. Car mass customization was proven to be a strategy used by the majority of companies in order to target …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KHLYNIN, Artem. \textit{Car Customization and Individualization: Market Potential and Customer Profile for Fabia ColorConcept}. Online. Bakalářská práce. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/xqxclx/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C -
Analýza trhu a úrovně digitalizace automotive v oblasti ASEAN, ŠKODA AUTO a.s.
Adéla Frýbová -
Výskyt syndromu vyhoření na pracovištích společnosti automobilového průmyslu Dura Automotive CZ, k.s.
Veronika Doubková -
Classification for Sensors in Automotive Cyber-Physical Systems
Surendra Kumar Yadav -
Disruptive trends in Automotive Industry and its impact on OEMs
Lubomír Kovařík -
Lepené hliníkové sendviče v automotive
Dominik Klus -
The effect of Dieselgate on German automotive industry
Albert Silaev
Název
Vložil
Vloženo
Práva