Anna Petráková

Diplomová práce

Umění v reklamě

Umění v reklamě
Anotace:
Úkolem diplomové práce je vstoupit do světa moderního fenoménu reklamy a pokusit se popsat tento fenomén jako celek, a to především s ohledem na základní otázku uměleckého aspektu v reklamě. Práce se okrajově zabývá základy marketingové komunikace a vysvětluje její základní pojmy. Především se ale zabývá reklamou a vším, co s reklamou a uměním v reklamě souvisí. Jedna z kapitol je věnována přehledu …více
Abstract:
The goal of the diploma work is to enter the world of a modern phenomenon of advertising and try to describe it as a whole, especially in view of the aspect of art in advertising. The work marginally deals with the basics of a marketing communication and explains its key concepts; however, its main attention is devoted to advertising and all that is related to advertising and art expressions in it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2009
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eM108

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
  • Vedoucí: Josef Hamza, Vladimír Hrubý
  • Oponent: Vladimír Jarkovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - český jazyk, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - výtvarná výchova