Anna Petráková
Diplomová práce
Umění v reklamě
Umění v reklamě
Anotace:
Úkolem diplomové práce je vstoupit do světa moderního fenoménu reklamy a pokusit se popsat tento fenomén jako celek, a to především s ohledem na základní otázku uměleckého aspektu v reklamě. Práce se okrajově zabývá základy marketingové komunikace a vysvětluje její základní pojmy. Především se ale zabývá reklamou a vším, co s reklamou a uměním v reklamě souvisí. Jedna z kapitol je věnována přehledu …víceAbstract:
The goal of the diploma work is to enter the world of a modern phenomenon of advertising and try to describe it as a whole, especially in view of the aspect of art in advertising. The work marginally deals with the basics of a marketing communication and explains its key concepts; however, its main attention is devoted to advertising and all that is related to advertising and art expressions in it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM108
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
- Vedoucí: Josef Hamza, Vladimír Hrubý
- Oponent: Vladimír Jarkovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - český jazyk, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
PSYCHOLOGIE REKLAMY: EMPIRICKÁ ANALÝZA VLIVU ZNÁMÝCH OSOBNOSTÍ NA ÚSPĚCH REKLAMY
Tomáš Novák -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologie reklamy
Iva Nesrstová -
Psychologie reklamy
Nikol Dimitrovová -
Reklama v popularizaci vědy
David Vaniš -
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová