Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích – Martin Šlahař
Martin Šlahař
Bakalářská práce
Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích
Promotional Mix of Selected Galleries in Zlín
Anotace:
Bakalářská práce rozebírá, jakým způsobem se vybrané galerie ve Zlíně propagují a komunikují s potenciálními návštěvníky. Teoretická část vysvětluje základní pojmy potřebné pro pochopení práce. Těmi pojmy jsou marketing, části marketingového a propagačního mixu či definice právní formy vybraných galerií. Praktická část popisuje v úvodu samotné galerie, které jsou v práci analyzovány a následně je popsána …víceAbstract:
The bachelor's thesis analyzes the way in which chosen galleries in Zlín promote and communicate with potencial visitors. The theoretical part explains the basic concepts neede to understand the thesis. These concepts are marketing, different aspects of the marketing and promotional mix and definitions of legal status of the chosen galleries in Zlin. The practical part begins by describing the galleries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šlahař, Martin. Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Moderní prostředky komunikace s návštěvníky CHKO Křivoklátsko
Simona PROCHÁZKOVÁ -
Verbální komunikace pražských štamgastů
Milan Věrtelář -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Renáta Švarcová -
Marketingová komunikace v neziskovém sektoru
Iveta DUŠKOVÁ -
Instagramové profily krajů ČR jako prostředek marketingové komunikace v oblasti turismu
Petra Novotná -
Marketing a propagace Městské galerie Hasičský dům v Telči
Barbora TRNKOVÁ -
Branding a propagace galerie plastik hořice
Tomáš Gregor -
Branding a propagace Galerie plastik Hořice
Tomáš Gregor