Martin Šlahař

Bachelor's thesis

Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích

Promotional Mix of Selected Galleries in Zlín
Abstract:
Bakalářská práce rozebírá, jakým způsobem se vybrané galerie ve Zlíně propagují a komunikují s potenciálními návštěvníky. Teoretická část vysvětluje základní pojmy potřebné pro pochopení práce. Těmi pojmy jsou marketing, části marketingového a propagačního mixu či definice právní formy vybraných galerií. Praktická část popisuje v úvodu samotné galerie, které jsou v práci analyzovány a následně je popsána …more
Abstract:
The bachelor's thesis analyzes the way in which chosen galleries in Zlín promote and communicate with potencial visitors. The theoretical part explains the basic concepts neede to understand the thesis. These concepts are marketing, different aspects of the marketing and promotional mix and definitions of legal status of the chosen galleries in Zlin. The practical part begins by describing the galleries …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Michaela Doleželová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šlahař, Martin. Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing