Branding – Its History and New Challenges – Ing. Pavel Shousta
Ing. Pavel Shousta
Diplomová práce
Branding – Its History and New Challenges
Branding – Its History and New Challenges
Anotace:
Tento výzkum poskytuje informace o historii, krizi a problémech značky od svého vzniku až po dnešní období. Hlavní otázka studia: jak výzkum trhu, lidský faktor a technologický pokrok ovlivňují strategii budování značky a jak by měly společnosti přizpůsobit svou značku moderním výzvám a recesiím. Odpovědi budou vycházet ze zkušeností globálních amerických, německých a japonských společností a pomohou …víceAbstract:
This research provide information about history, crisis and problems of branding from its origin to these days. The main question of study: how market research, human factor and technological advancement influence on strategy of building brand and how companies should adapt their brand to modern challenges and recessions. Answers will build on experience of global US, German, Japanese companies and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fvz4g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A., Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication