Ing. Pavel Shousta
Master's thesis
Branding – Its History and New Challenges
Branding – Its History and New Challenges
Abstract:
Tento výzkum poskytuje informace o historii, krizi a problémech značky od svého vzniku až po dnešní období. Hlavní otázka studia: jak výzkum trhu, lidský faktor a technologický pokrok ovlivňují strategii budování značky a jak by měly společnosti přizpůsobit svou značku moderním výzvám a recesiím. Odpovědi budou vycházet ze zkušeností globálních amerických, německých a japonských společností a pomohou …moreAbstract:
This research provide information about history, crisis and problems of branding from its origin to these days. The main question of study: how market research, human factor and technological advancement influence on strategy of building brand and how companies should adapt their brand to modern challenges and recessions. Answers will build on experience of global US, German, Japanese companies and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fvz4g/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A., Mgr. Zdeněk Sloboda
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication