Bc. Eliška Krčálová

Master's thesis

Dramatické techniky ve výuce anglického jazyka

Drama Techniques in Teaching and Learning English
Abstract:
This master thesis is concerned with the use of drama techniques in ELT of young learners. The first chapter of the theoretical part depicts lifelong learning with a special focus on non-formal education. The second chapter defines young learners, their second language acquisition, and describes communicative competence and language skills related to the target group of learners. The third chapter …more
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá použitím dramatických technik ve výuce anglického jazyka žáků mladšího školního věku. První kapitola teoretické části popisuje zasazení kontextu práce do širšího pojetí z hlediska celoživotního učení s důrazem na neformální výuku. Druhá kapitola se zabývá definicí žáku mladšího školního věku, pojednává o jejich osvojování cizího jazyka, navrhuje možnosti, jak přistupovat …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Krčálová, Eliška. Dramatické techniky ve výuce anglického jazyka. Pardubice, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická