Bc. Jiří Janků

Diplomová práce

Řízení IT služeb: PinkVerify certifikace tiketovacího nástroje

PinkVerify certification: Towards ITIL compatible ticketing tool
Anotace:
Diplomová práce staví na teoretických poznatcích service science a přestavuje problematiku řízení IT služeb (IT Service Management), nejznámější procesní rámce v této oblasti s důrazem na nejlepší praktiky popsané v publikacích Information Technology Infrastructure Library (ITIL®). Praktická část práce se zabývá projektem, jehož cílem je připravit existující tiketovací nástroj a nástroj pro řízení …více
Abstract:
This thesis builds upon theoretical foundations of service science and aims to introduce the IT Service Management domain, relevant process frameworks and particularly aspects of Information Technology Infrastructure Library (ITIL®). The practical part of the thesis describes project the purpose of which is to achieve PinkVerify certification for existing set of tools to prove their compatibility to …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Michal Batko, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky