Podnikatelský plán mezinárodní internetové galerie současného umění – Dominik Peršl
Dominik Peršl
Bakalářská práce
Podnikatelský plán mezinárodní internetové galerie současného umění
Bussiness plan of international online gallery of contemporary art
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu mezinárodní internetové galerie současného umění. Cílem je ověřit životaschopnost celého projektu a zjistit, jaké jsou specifika pro úspěšný vstup na český, potažmo evropský internetový trh s uměním. V teoretické části je definován samotný podnik a podnikatel jako takový. Dále je charakterizován podnikatelský plán a všechny jeho dílčí části …víceAbstract:
This thesis deals with the creation of a business plan international internet gallery of contemporary art. The aim is to verify the viability of the project and determine what are the specifics for successful entry into the Czech, hence European online art market. The theoretical part is defined by the company itself and the entrepreneur as such. It is also characterized by a business plan and all …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54185
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Ladislav Hartman
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54185
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami
Denisa Roreitnerová -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students
Viktor Ustyanovič -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Valuation of a Company in the Online Shopping Industry
Yiru Wang -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
A study on Online Shopping in Bangladesh - Case of Daraz Company
Robiul Islam